Digitalna pismenost u doba moderne tehnologije odražava sposobnost receptivnosti informacija pojedinca. Ona se danas izučava još u predškolskoj dobi, a pripomaže razvoju tehničkih i kognitivnih sposobnosti za snalaženje u digitalnom prostoru.
Pod pojmom digitalne pismenosti obuhvaćene su razne aktivnosti u digitalnom svijetu; od onih jednostavnijih poput igranja igrica do nekih kompleksnijih radnji kao što je samostalno kreiranje digitalnog sadržaja služenjem softverskih alata. Svaka pridonosi otkrivanju i učenju nečega novog i naposlijetku daljnjem razvijanju pismenosti.
Kako se Internet neprestano širi tako kontinuirano nadolaze nove mogućnosti i načini na koji se neka digitalna radnja može izvesti. Zato je važno biti svjestan utjecaja koji digitalna pismenost ima na našu svakodnevnicu i koliko nam ju poznavanje barem dijela vještina iz te domene može olakšati, ali i poboljšati.
Velik obujam neformalnog obrazovanja danas se manifestira upravo kroz digitalne medije. Važno je znati se sigurno koristiti pruženim kanalima u moru dezinformacija i kritički razmišljati o pruženim informacijama. Kvalitetna izobrazba o digitalnom svijetu i postizanje digitalne pismenosti omogućava korisniku učinkovito razabiranje korisnog od nekorisnog te efikasno funkcioniranje na Internetu.
U formalnom obrazovanju digitalna pismenost također je postala nezaobilazan standard. Svako dijete treba poznavati osnove služenja kompjuterom i njegovim osnovnim alatima koji u srži ovise o Internetu. Digitalni alati u odgojno-obrazovnom procesu prije svega trebaju biti sigurni, a osim toga edukativni i zabavni. Oni potiču kreativnosti, samostalnosti, odgovornosti i kritičkog razmišljanja.
Ovaj Projekt provodi se uz financiranje Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Sadržaj objave u isključivoj je odgovornosti Korisnika i ni pod kojim se uvjetima ne može smatrati kao odraz stajališta Ministarstva znanosti i obrazovanja.